Non Khai - Reisverslag uit Trat, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Non Khai - Reisverslag uit Trat, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Non Khai

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

22 November 2010 | Thailand, Trat

Hoi !
nog even een klein stukje. Heb ook nog wat foto's van de dagtocht bij Luang Prabang gezet en bij het vorige stuk van Van Vieng. Probeer het nog een beetje te schiften, maar elke computer werkt weer anders hier, dus géén kolfje naar mijn hand.
De bustocht naar Vientiane was mooi en duurde niet zo lang. In Vientiane ben ik niet gebleven, maar meteen de bus verder genomen de grens over terug in Thailand naar Nong Khai. Het klinkt misschien raar, maar ik was blij weer terug te zijn in Thailand. Het was goed Laos te zien en mooi, maar ik voelde me er minder thuis dan in Thailand.
In Nong Khai had ik echt een te gek gh gevonden, nu eens uit de gids en ze hadden niks te veel gezegd. Heb het daar erg naar mijn zin gehad. Een heerlijke tuin, idem kamer, leuke mensen ontmoet, gefietst naar een heel apart beeldenpark en nog een tochtje over de Mekong (uurtje voor de zonsondergang). En natuurlijk het Loi Kratong festival meegemaakt, hiervoor ben ik ook een dag extra gebleven. Het was heel mooi, op de Mekong dreven allemaal bloemstukjes met brandende kaarsen, er werden grote brandende lampions opgelaten en er was sfeervolle muziek. Echt te gek was dit, en dat direct naast het gh, daarna dus nog even heel relaxed met een biertje in de hangkorf en tot diep in de nacht met een Schot met imaginaire doedelzak gekletst. Leuke vent.....
Vanochtend 2 korten vluchten genomen, eerst naar Bangkok, en nu zit ik dus in Trat. Miste bijna het 2e vliegtuig, dit keer niet omdat ik nog zoetjes moest kopen, maar ik zat bij gate A2 ipv A2A, de 1e had een half uur vertraging, dus ik dacht dat deze dat ook had. Tja, en dan wordt je naam omgeroepen...foutje!
Omdat ik maar zo'n kort nachtje heb gehad en ik meer kans heb op een leuke plek als ik in de ochtend kom, steek ik morgenochtend over naar het eiland Koh Chang.




  • 22 November 2010 - 12:26

    Tineke Vivaldi:

    Hoi Daan,

    Wat een verhaal weer van je ,om bijna het vliegtuig te missen, Kon je het het uithouden zo in je hangkorfje lijkt me niks (haha).Geniet er maar van en nog veel plezier in Koh Cang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Trat

Een reis door Thailand en Laos

Een maand reizen

Recente Reisverslagen:

26 November 2010

Koh Chang

22 November 2010

Non Khai

19 November 2010

Van Vieng

16 November 2010

Luang prabang

12 November 2010

Chiang Khong
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 38596

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: