Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

26 November 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!

M'n vierde dag op Koh Chang, het eiland ten oosten van Bangkok tegen de grens van Cambodja aan.
Het is een heel mooi, groen eiland. De stranden vallen een beetje tegen, waar ik zit begint het pas om een uur of vier 's middags eb te worden. Dus 's ochtends even lekker naar het strand lukt niet of je moet naar een ander strand gaan of naar het eilandje aan de overkant. Maar, de zee is er wel, dus een lekker plekje bij een ander park op het gras, was ook zeker niet verkeerd. Het water is natuurlijk heerlijk en je hebt een prachtige omgeving kado.
Gisteren heb ik een snorkeldag gehad. Met een boot naar vier eilandjes en dan lekker boven of tussen de vissen hangen. Blijft fascineren, die stille wereld met koraal en beestjes.
Toen ik op mijn ' prive-strandje" was, beet iets mij in mijn enkel. Dat was zo stom zeg, het deed geen pijn, maar ik schrok er natuurlijk van en schoot toen in de lach. Heb niet gezien wat het was. Ben er toch maar uitgegaan, het was er 'toevallig' tijd voor.
Vandaag op Lonely Beach, dus nog op zoek naar een strandje, leuk idee dat Linsey hier ook heeft gelopen en gezeten.
Ik krijg zo langzamerhand wel weer zin om naar huis te gaan, leuk om mijn kind weer te zien en de rest natuurlijk ook. Weer lekker nederlands kletsen enzo.....
Grappig dat je denkt zo aan je gewoonten vast te zitten en toch eigenlijk makkelijk aan andere dingen went.
Het is mooi geweest, dit zal m'n laatste verslag vanuit Thailand zijn denk ik.
Hoop dat ik nog wat foto's kan plaatsen.
Doeg, groets van Daan

• 26 November 2010 - 12:22

Linsey:

Kijk d'r liggen dan in de hangmat! Ontspannend, genietend..hmm
    Bedankt voor je mail trouwens. Van de week kletsen we wel of kom ik even langs :)

Geniet van de laatste dag daar..ik neem aan dat je morgen naar Bangkok gaat.
    Fijne vlucht alvast en tot snel!

Doeg, lins