Op de helft - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hajje!
Zo groeten ze je hier, net als in Brabant.
Dit is de eerste keer dat er een internetmogelijkheid is, dus pakken die kans. Nu even geen snoertje van mijn camera bij me, misschien dat ik vanavond even terugga om wat foto's te plaatsen.
Ik ben al op de helft, dus al heel wat te vertellen. Laat ik beginnen met te zeggen dat het goed gaat en ik het tot vandaag erg naar mijn zin had. Vandaag een wat mindere dag, slecht geslapen, de benen zijn wat ongewillig en heel de dag regen. Pluspuntje is dan weer dat ik vandaag maar 3 uurtjes hoefde te lopen, dus een makkie. Was ik wel aan toe, gisteren was de zwaarste dag, zo staat overal vermeld. Het was best te doen met de mazzel van droog weer, anders zou het toch wel een ander verhaal zijn geweest. Veel klimmen en klauteren over stenen en wortels. Een beetje als de Samaria-kloof op Kreta, dit is trouwens geregeld zo, dus goed kijken waar je je voeten zet.
Onderweg kom je steeds weer dezelfde mensen tegen wat ontzettend leuk is. De tweede dag bijvoorbeeld steeds weer een stuk opgelopen met een nederlandse man en zijn 14-jarige zoon. Erg leuk joch, erg gezellig. Maar de toch werd wat onderschat en ze zijn na die dag teruggegaan met gewijzigde plannen.
Gisteravond gezamenlijk gegeten en later op de avond in de bar van mijn ' hotel' met drie anderen wat gedronken, was erg gezellig, maar de band ging dus nog erg lang door en mijn kamer was er zo'n beetje boven. Dus ja, dan wil je 's middags om drie uur ook nog wel een tukje doen.
Nu ben ik in de B&B in Crianlarich waar ik ook een kamer heb gereserveerd voor de laatste vier dagen. Ik moet constateren dat er hier niks aan is en ik denk ik ook maar mijn plannen voor die dagen ga wijzigen.
Maar de route! Ja, die is mooi, bijzonder, heftig, lieflijk, nat en modderig... En er zijn nog heel mooie gebieden te doorkruisen.
Het lopen gaat best goed, de derde dag (gisteren) waren mijn benen de eerste twee uren wat onwillig, maar daarna ging het gewoon weer prima.
Gewoon maar doorgaan dus, het went wel. (hoop ik toch ook wel een beetje).
Hou het even hierbij, misschien vanavond nog even terug naar deze jeugdherberg.
doeg, veel groeten van Daan

  • 07 Augustus 2011 - 18:00

    Liny:

    je bent een supervrouw en daarnaast dank voor de mogelijkheid tot meebeleven van je reis.

  • 07 Augustus 2011 - 18:43

    Linsey:

    He Daan,

    Knap hoor dat je het zo volhoudt! Je hebt de beste conditie van je familie. Dat blijkt wel. Hihi. Is het een leuk bandje dat onder je hotelkamer speelt? Jammer dat dit plaatsje waar je zit een beetje saai is, maar wie weet hoe het verandert. Geniet er nog van..succes met lopen en ik ben benieuwd naar de foto's!

    Veel plezier..x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

De West Highland Way

In Schotland ga ik de West Highland Way lopen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2011

De laatste dagen

20 Augustus 2011

Laatste dag

20 Augustus 2011

De Devil's Staircase

16 Augustus 2011

Dag van het kompas

15 Augustus 2011

Glasgow
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 38706

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: