2e dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag een tocht van 23 km te lopen. Eindpunt Rowardennan.
Het weer is fantastisch mooi.
Elke B&B heeft wel iets stoms, zo is mijn ervaring. Wil ik 's avonds douchen, is de badkamer alsmaar bezet. Dit duurde maar, gecheckt of er iemand was, ja dus, en ik kreeg ik steeds meer de pest in want ik realiseerde me dat die gast al ruim anderhalf uur in bad zat. En dat met gedeeld sanitair, de aso! De volgende ochtend dus alsnog die badkamer in, maar zie geen bad, wel een bed.... en de bewoner om de hoek. Had de verkeerde deur als badkamerdeur gekozen, maar ze leken allemaal!!! op elkaar.
De man en zoon komen aan de ontbijttafel, gelukkig hebben we het maar over andere dingen (in het Nederlands).
Dit stel kom ik de hele verdere dag weer tegen, lopen ook gezamenlijk wat kilometers weg. Een ontzettend leuk joch van 14 jaar, leuk om ze steeds weer te zien.
De tocht is ontzettend afwisselend, we zien Loch Lomond (een gigantisch meer) voor het eerst, gaan door bossen, heuvels en dalen. En ook echt even flink klimmen met natuurlijk een fantastisch uitzicht over het meer als beloning.
Onderweg passeren we trouwens steeds weer mooie kleine strandjes aan het meer en hopelijk is het morgen ook nog lekker weer, want ik wil zwemmen!
Een paar kilometer voor Rowardennan
ga ik op een steen met mijn gloeiende voeten in het koude water. O! wat vinden ze dat lekker! En ik ook. Vader en zoon komen er aan en volgen mijn voorbeeld. Als herboren loop ik de laatste km's, kom op jongens, we zijn er bijna. Helaas zijn zij niet meer zo fit, ze dragen zelf hun bagage en het was voor hen dus ook zwaarder.
De jeugdherberg is een prachtig pand direct aan het meer. Ik heb heel riant een kamer voor mezelf met dus 6 bedden! 's Avonds nog even naar het hotel een 1/2 mile terug om wat te drinken, maar er zijn geen bekenden en er is ook niks aan, dus maar gauw voor donker terug.

  • 12 Augustus 2011 - 16:43

    Liny:

    ik smul van je verhalen. Jammer dat het bijna 19.00 uur is en je de bieb uit moet....

  • 14 Augustus 2011 - 07:24

    Linsey:

    hahahahahaha de verkeerde deur. Hahahhahahaa.
    Gezellig he, om andere mensen te ontmoeten. 23 km. Jeetje Mina. Knap! Ga zo door, zou ik zeggen als ik nog niet wist dat je het allang allemaal gehaald hebt! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

De West Highland Way

In Schotland ga ik de West Highland Way lopen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2011

De laatste dagen

20 Augustus 2011

Laatste dag

20 Augustus 2011

De Devil's Staircase

16 Augustus 2011

Dag van het kompas

15 Augustus 2011

Glasgow
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 38580

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: