Glasgow - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Glasgow - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Glasgow

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

15 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi, daar ben ik weer!
Plannetje is wat gewijzigd, dat gebeurd zo af en toe. Als ik pas morgenochtend richting Glasgow was gegaan, zou ik weer een probleempje gehad kunnen hebben met het op tijd zijn voor het vliegtuig. Toch maar niet op de gok, dus ik ben er al vast met een kamer al geregeld. Lekker relaxed zo. En eigenlijk wilde ik nog wel wat in Glasgow rondzwerven, vind ik wel leuk, zo banjeren in een onbekende stad, vooral als er een rivier doorheen loopt. Lekker langs de kade banjeren, tenminste, dat hoop ik straks te doen, er zal toch wel zoiets zijn?

Tot nu toe heeft alles meegezeten, ik ben niet door mijn enkels gegaan (wat toch wel het grootste gevaar was deze vakantie), niet al te misselijk geweest van het heftige ontbij (wat ik na 2x maar heb aangepast aan mijn eigen levensstijl) en niets kwijtgeraakt. Tot nu toe dan.
Ben er zonet achtergekomen dat ik mijn snoertje van mijn camera in de bieb heb laten liggen. Straks even faxen of ze het eventueel alsjeblieft me zouden kunnen toesturen????
Dus even geen foto's meer.....
jammer hè?

Een beetje schrijven dan nog maar.

De 5e wandeldag is vanuit het gat naar een nog groter (of kleiner) gat, naar Bridge of Orchy. Dit is een hotel en verder niks. Ik overnacht hier niet, hotels zijn mij te luxe, ik hou er niet zo van. Voor mij en soortgenoten hebben ze naast het hotel een bunkhouse gebouwd, dus hokjes met stapelbedden. Ziet er niet uit, maar het is het één of ander, nietwaar?
Toch weer de meevaller dat ik mijn hokje niet hoef te delen, alle drie de bedden zijn voor mij!!
Maar de wandeling, daar gaat het natuurlijk om. Deze was prima in goed weer. Een tocht van 22.5 km. Eerst weer klimmen door het bos, mijn benen protesteren, loop dan maar wat meer als een slakje. Na een uurtje of zo gaat het al weer veel beter, ze moesten gewoon weer even opwarmen natuurlijk. Thuis begin ik de dag evt. met omlaag gaan, hier dus andersom.
Na het prachtige dennenbos weer door de heuvels en op een paar stukken na is het pad goed te doen.
Ook het 2e deel is erg mooi, tegen vieren ben ik al bij het hotel en de brug, ik vertrok om half 10 met pauzes van totaal zo'n anderhalf uur, wat vrij veel is voor mijn doen.

  • 15 Augustus 2011 - 19:30

    André:

    Glasgow heb ik toen niet gedaan, achteraf veel spijt van gehad want schijnt een prachtige en gezellige stad te zijn. Goeie keus dus!
    't Zit er bijna op, zucht ...... lekker hele dagen buiten werkt verslavend. Binnenkort moet je het met de herinneringen en foto's doen, maar wij gelukkig ook. Ik reuze benieuwd hier en jij nog een mooi staartje daar.
    Groetjes,
    André

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

De West Highland Way

In Schotland ga ik de West Highland Way lopen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2011

De laatste dagen

20 Augustus 2011

Laatste dag

20 Augustus 2011

De Devil's Staircase

16 Augustus 2011

Dag van het kompas

15 Augustus 2011

Glasgow
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 38589

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: