luieren - Reisverslag uit Hagenbach, Duitsland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu luieren - Reisverslag uit Hagenbach, Duitsland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

luieren

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 September 2014 | Duitsland, Hagenbach

9 september
Tja, wat kun je vertellen over een dagje 'luieren' .. overigens toch een tocjtje in de heuvels gemaakt, maar dan zonder bagage. En de terugweg uitgedokterd. Gisteren na Auxerre heb ik een hele tijd langs het Canal de Nivernais gereden. Zo'n jaagpad. Daar hou ik van. Km's lang langs het water en natuurlijk ook vlak. Toen dacht ik ook dat ik hier nog lang had willen fietsen. Nu bedacht ik me dat ik nog een routeboekje bij me had, Fietsen in Bourgondië. Dit gaat langs kanalen en door wijnvelden. De keus was gauw gemaakt. Ik kan op de route aansluiten en een deel naar het noorden fietsen, dan kom ik weer in Auxerre uit wat ik helemaal niet erg vind. Dan zien of ik met de trein naar Reims of zo kan en dan weer verder fietsen naar Nederland. Het liefst had ik alles gefietst maar dan heb ik nog een weekje meer vrij nodig... Afijn, heb nu een plan en dit voelt goed.
Later meer
O ja ik heb veel foto's gemaakt maar met mijn camera. Die krijg ik hier mu niet op. Thuis ga ik alles compleet maken.

  • 19 September 2014 - 18:42

    Linsey:

    Zodra je je fotoalbum hebt, geef je maar een gil..doeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 38704

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: