luieren - Reisverslag uit Hagenbach, Duitsland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu luieren - Reisverslag uit Hagenbach, Duitsland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

luieren

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 September 2014 | Duitsland, Hagenbach

9 september
Tja, wat kun je vertellen over een dagje 'luieren' .. overigens toch een tocjtje in de heuvels gemaakt, maar dan zonder bagage. En de terugweg uitgedokterd. Gisteren na Auxerre heb ik een hele tijd langs het Canal de Nivernais gereden. Zo'n jaagpad. Daar hou ik van. Km's lang langs het water en natuurlijk ook vlak. Toen dacht ik ook dat ik hier nog lang had willen fietsen. Nu bedacht ik me dat ik nog een routeboekje bij me had, Fietsen in Bourgondië. Dit gaat langs kanalen en door wijnvelden. De keus was gauw gemaakt. Ik kan op de route aansluiten en een deel naar het noorden fietsen, dan kom ik weer in Auxerre uit wat ik helemaal niet erg vind. Dan zien of ik met de trein naar Reims of zo kan en dan weer verder fietsen naar Nederland. Het liefst had ik alles gefietst maar dan heb ik nog een weekje meer vrij nodig... Afijn, heb nu een plan en dit voelt goed.
Later meer
O ja ik heb veel foto's gemaakt maar met mijn camera. Die krijg ik hier mu niet op. Thuis ga ik alles compleet maken.

• 19 September 2014 - 18:42

Linsey:

Zodra je je fotoalbum hebt, geef je maar een gil..doeg!