Dinant - Reisverslag uit Dinant, België van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Dinant - Reisverslag uit Dinant, België van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Dinant

Blijf op de hoogte en volg Danielle

19 September 2014 | België, Dinant

Hoi allemaal ! Jawel, ik kan weer eens online! Net wanneer ik het voor vandaag opgegeven had en wilde gaan slapen. Dus een klein stukje maar. De tocht zit er op, vandaag de laatste fiets dag gehad naar het eindpunt Dinant. Ik sta op een wat bizarre camping. Het deel voor de tenten in op 2 meter afstand van de Maas (of is het toch de Lesse?). Het is een soort wandelboulevard met kastanjebomen. Deze zijn behoorlijk aan het ruien en de grond is bezaaid met afgevallen herfstbladeren en kastanjes. Daar sta ik dus als enige. De kastanjes in hun stekeljas komen soms met een rotgang naar beneden. Als er eentje vlak naast me inslaat, besluit ik m'n helm op te houden als ik buiten de tent ben.
Zie je het voor je: in het donker aan de 'boulevard' je tanden poetsen met je helm op?
Het stuk hoort wel bij de camping en ik heb besloten me veilig te voelen net als op een ander.
Ik wil hier in Dinant nog een dagje blijven maar ga dan wel verkassen naar een camping 10 km verder. Nu pitten met heel veel geritsel en geplons om me heen en kastanjes die rond en op m'n tent vallen


'

  • 20 September 2014 - 10:52

    Linsey:

    De herfst is begonnen. Zorgt wel voor een mooi kleurenspel, toch? Oke, af en toe een kastanje ontwijken moet je maar op de koop toe leggen..
    Het is hartstikke knap dat je die tocht al fietsend hebt afgelegd! Het zal je vast een goed gevoel geven. Geniet vd h uitzicht, de omgeving en misschien wel leuke mensen op de ietwat eenzame camping. Have fun en tot horens. Liefs, Linsey

  • 20 September 2014 - 10:53

    Linsey:

    Op de koop toe nemen....uhh ben afgelopen nacht gaan stappen dus neem het me niet kwalijk hihi

  • 20 September 2014 - 10:54

    Linsey:

    En vh ipv vd h
    Hahahaha volg je me nog?!

  • 20 September 2014 - 20:13

    De:

    Hai Daan,

    Volgens mij heb ik vorig jaar langs die camping gelopen en ligt deze aan de Maasboulevard in Dinant. I een wat vreemde plek voor een camping vind ik, zo in de bebouwde kom.
    Aan de Lesse iets verderop heb je een paar prachtige campings liggen. Ik geloof dat het weer wel meegezeten heb voor je die dagen dat je opde fiets was. Ben benieuwd of je nog in de jeugdherberg ben geweest (volgens mij ligt deze vlakbij de camping waar je gister zat). Mijn vakantie zit er ook bijna op, dinsdag weer beginnen. Voor het eerst ben ik tijdens een vakantie thuis gebleven, is goed bevallen met het mooie weer. Dus als ik goed heb ben je één dezer dagen thuis, ben benieuwd naar je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 38697

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: