Na code rood back on the road - Reisverslag uit Jargeau, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Na code rood back on the road - Reisverslag uit Jargeau, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Na code rood back on the road

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

22 Augustus 2017 | Frankrijk, Jargeau

Met code rood is het wel even heftig geweest. Ontstoken pezen... wist niet dat dit zo pijn kon doen. Met een dag rust in een mini dopcaravannetje en medicijnen, heb ik weer een plannetje kunnen maken. Super! Ik hoef nog niet naar huis, want daar was ik wel even bang voor. Ik heb er nog niet genoeg van en met een voorzichtig plan ben ik al heel blij!
Als ik nog 3 of 4 dagen kleine afstanden kan fietsen, doe ik de rest met de trein.
En het is zo! heerlijk om weer te kunnen genieten van het fietsen, zonder pijn.
Ik geniet van mijn herwonnen vrijheid!
Slechts een paar km verder, zit ik op een dijk gewoon te genieten van de omgeving met zijn zilverreigers, en ben dankbaar....
Ook voor alle lieve mensen die ik onderweg heb mogen ontmoeten, maar ook voor de fijne mensen thuis, jullie dus. Voor jullie goede en lieve wensen (en tips).
Wordt zeker vervolgd.
Ps ga een foto van nu plaatsen
Liefs en groets
Daan

  • 22 Augustus 2017 - 11:13

    Marianne:

    Jeetje Daan......het is nu wel een reis met hindernissen. Top dat je toch doorzet!! Sterkte en succes verder xxx

  • 22 Augustus 2017 - 20:06

    Danielle Vivaldi:

    Nou Ria, had het dubbele verslag verwijderd en daar blijkt nu jouw reactie op te staan. Maar ik ga niet overdrijven. Toegegeven, die neiging ligt wel op de loer als je niets meer voelt. Maar ik fiets heel rustig, heuveltjes loop ik, om de 5 km pauzeer ik uitgebreid en stop bijtijds (hoop ik). Vandaag heb ik op deze manier 4 uur gedaan over 25 km. Was inderdaad meer dan ik hoopte en verwachtte. Het was goed en het gaat goed. Het is echt heerlijk hier. Heb net mijn maaltje aan de oever van de Loire gegeten, gewoon in het gras. Een paar meter van de camping. Zo vredig en stil (wel wat mensen op gehoorafstand). Voel me rijk..

  • 23 Augustus 2017 - 20:31

    Henny :

    Met bewondering lees ik telkens je reisverslag. Hoop dat je het volhoudt i.v.m. je knie. Fijn dat je telkens mensen ontmoet die je verder helpen, maar jij straalt ook iets uit dat mensen voor je open staan. Veel succes verder en over een klein poosje kan je heerlijk met een quiltwerkje uitrusten. Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 38704

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: