Bjna - Reisverslag uit , van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Bjna - Reisverslag uit , van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Bjna

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

29 Oktober 2010 | ,

Hallo allemaal,

over een paar dagen vertrek ik dan eindelijk! Naar Thailand en Laos, ik weet niet of ik m'n bedachte route kan doen i.v.m. de overstromingen. Heb net een berichtje ontvangen van het guesthouse in het Khao Yai park waar ik wil beginnen na mijn aankomst in Bangkok. Zij hebben geen problemen met het water, dus daar kan ik toch gewoon heen. Hoe weet ik natuurlijk nog niet, trein, bos of boot? Ben blij voor ze dat het goed met ze gaat.
Tot later en 9.188 km verder.
Daan

Reacties op bovenstaand reisverslag
liny
3 uur geleden
Ik verheug me erop om met je mee te leven tijdens je reis en je verhalen en ervaringen life mee te maken.
Ik wens je een goede reis.
liefs Liny

Liz
1 Uur geleden
Hee meis,
Wat is dit leuk. Ben erg benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt met al die toestanden op Bali....hahahaha...... hoop dat je een heerlijke tijd tegemoet gaat. Ik kijk met smart uit naar je ervaringen.
Dikke knuffel en een hele goede reis.
Liz XXX

• 29 Oktober 2010 - 10:55

Tineke Vivaldi:

Hoi Daan,

Ik wens je alvast een hele goeie reis, en ook ik kijk uit naar je avonturen.
    Geniet er van.

Liefs Tineke

• 30 Oktober 2010 - 13:24

Linsey:

Dag tante Daan. Zit je eindelijk in het vliegtuig! Jij was eerder opgestegen dan dat wij thuis waren. Haha. Maf he, dat het er nu dan echt van komt?!

Geniet ervan..laat alles lekker op je afkomen en kijk waar je zin in hebt. Hoe dan ook in Thailand hoef je je niet te vervelen! En in Laos lekker genieten van de franse nadruk? afdruk? indruk? hihi.

Veel plezier!!

Liefs,

Lins

• 31 Oktober 2010 - 09:26

Dé En Julia:

Hai Dani,
    Julia en ik hopen dat je goed aangekomen bent en dat het daar niet te sopperig is. We zijn erg benieuwd naar je belevingen en je reisroute. Groetjes

• 05 November 2010 - 09:13

Dé:

Hai Daan,

Hehe eindelijk wat nieuws, zat er wel naar uit te kijken. Had van Tine gehoord dat alles goed was gegaan, anders had ik gedacht dat je in één of andere plomp terecht was gekomen. Toch wel gaaf zo in de wildernis, ook al zijn de beesten niet echt wild, wees eigenlijk blij dat je ze nog goed kan zien, want als ze echt wild zijn, zijn ze er vandoor voordat je het in de gaten hebt en dan heb je helemaal niets gezien. Logisch toch? Nou ik ga de plaatsen waar je nu naar toe gaat opzoeken op de kaart, dan volg ik je reis een beetje. Je hebt het niet over de wateroverlast, dus ik ga er maar vanuit dat het nu wel weer mee valt. Nou Daan nog veel plezier en ik ben benieuwd naar al je belevenissen.
    Dédé