Een mooie eerste dag - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Een mooie eerste dag - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Een mooie eerste dag

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

15 Augustus 2015 | Nederland, Leerdam

Heerlijke start gehad. Annette heeft een stukje mee gefietst en trakteerde me op thee en lekkere knabbeltjes. Dan door naar Liny wat al vooruit is gegaan en weten jullie dus al. Het videootje dat ze geplaatst heeft is een indruk van de hilarische zoektocht naar en de eerste kennismaking met...
Voor bij Haastrecht een prachtig gebied. Met rondom een glimlach en de wind in mijn rug gleden de km's moeiteloos voorbij...
Om dan aan te komen op een voor mij al bekende heel fijne kleine camping in Leerdam. Gezellig samen gegeten met een vrouw ook alleen op de fiets. En nu op een bank met een poes naast me onder een afdakje terwijl het regent. Ben wel een beetje moe... maar gelukkig....

• 15 Augustus 2015 - 22:20

Nicole Lanquetin:

Bonsoir Danièle
    Yves m'a informé de ton départ ce jour.
    Je te souhaite un bon séjour en France. Je te trouve très courageuse et aventurière aussi.
    Tu vas profiter de paysages superbes et faire de belles rencontres.
    Bonnes vacances. Je t'embrasse
    Nicole

• 16 Augustus 2015 - 10:13

Linsey:

Ha die Daan,
    Ondanks je cryptische omschrijving over sommige dingen maak ik er wel uit op dat je een fijne start hebt gemaakt en er vooral van geniet. De reis ernaartoe is! de bestemming, dus maak er weet wat moois van. Have fun! X Linsey

• 16 Augustus 2015 - 10:16

Linsey:

Oh joh...niks cryptisch! Ik had het vorige bericht en filmpje nog niet ontdekt ;-)
    Hihi

• 16 Augustus 2015 - 17:05

Melanie:

Fijne vakantie!!!

• 17 Augustus 2015 - 21:16

Wilma:

Hey Daan
    Veel fietsplezier en doe voorzichtig!!
    Zal je volgen!!
    Liefs Wilma

• 18 Augustus 2015 - 18:40

Marianne (Xtra):

Heey Daan....stoer hoor!!! Wat een onderneming. Heel veel veilige fietskilometers en hopelijk wordt het weer beter. Helemaal terug naar jezelf. Ik blijf je volgen. Lieve groetjes, Marianne.