Nog meer Provence - Reisverslag uit Taradeau, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Nog meer Provence - Reisverslag uit Taradeau, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Nog meer Provence

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

10 September 2015 | Frankrijk, Taradeau

Hoi! Het regelmatig wat schrijven schiet er wat bij in
Sorry hoor maar ik kan er bijna niks aan doen. Als ik al Online kan dient zich ook nogal eens een gezellige of interessante babbel aan. Of ik zit te appen en te mailen naar vrienden en familie. Hou het nu ook kort, proberen...
Het eindpunt van de hoofdroute ligt alweer achter me. Na een rond Camarque terug naar Arles om daar de trein te nemen naar Aix-en-Provence. En dat treinreizen met fiets is een vak apart... Ik wil nog graag door dit gebied fietsen,2 1/2 dag om naar Nice te gaan en het laatste stukje weer met de trein. Ik kom wat dagen te kort... Maar het is prachtig in de Provence, indrukwekkende bergen, ontroerende dalen en spannende afdalingen. Ook zwaar...
Het eind komt in zicht. In Menton blijf ik tot maandagmiddag en daar kijk ik erg naar uit.
Foto's en meer babbels volgen..
Nu mijn tipi in..
Groets
Daan

  • 13 September 2015 - 18:46

    Liny:

    Het blijft iets onwerkelijks houden voor me; dat dit kán; dat je op de fiets zver weg komt (jij dan) in een betrekkelijk korte tijd. Mooie plaatjes heb je gestuurd.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 38712

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: