Fietsen naar de Auvergne - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Fietsen naar de Auvergne - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Fietsen naar de Auvergne

Blijf op de hoogte en volg Danielle

24 Juli 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Vrijdag 4 augustus eindelijk weer een fietstochtje!
Ik heb drie weken de tijd om van Den Haag naar St.-Nectaire in de Auvergne te komen. Daar ga ik een week Droomdekens maken in een kasteeltje en dan terug met de trein.
Weer met de fietsroute boekjes, behalve vanaf Nevers in Midden-Frankrijk tot eindpunt. Dit is denk ik ook het moeilijkste stuk, zowel in de weg vinden als de route zelf in de heuvels/bergen, vind ik best spannend... Tot die tijd zal het relatief vlak zijn. En als het echt niet lukt gaan Koga (mijn fiets, niet een Japans vriendje) en ik een stationnetje zoeken.
Wees welkom om mijn reisje te volgen.
Veel groets
Daniëlle

  • 24 Juli 2017 - 21:56

    Liny:

    'fietsen naar de auvergne' las ik in de mail en ik dacht meteen aan jou
    en inderdaad; jij gaat weer op avontuur.
    Ik vind het geweldig goed van je, ik ga je zeker weer volgen op je reis.
    neem een beetje liefs mee van mij,
    Liny

  • 25 Juli 2017 - 07:59

    Marianne:

    Hier ook maar even :-)

    Wat een stoere en leuke uitdaging weer. Ik ga je zeker weer volgen!
    Heel veel succes en maak er weer een mooie herinnering van voor jezelf.
    Knuf…..

  • 25 Juli 2017 - 22:02

    Andre:

    Leuk Daan, ik ga je zeker weer volgen

  • 26 Juli 2017 - 18:50

    Daan:

    Wat een heerlijke reacties, dit draagt wel bij aan mijn voorpret!
    Ik neem graag liefs mee, de knuffel heb ik inmiddels geïnd en hartstikke leuk weer van je te horen!
    Liefs
    Daan

  • 28 Juli 2017 - 23:48

    Ben :

    Ik wens je veel goeds en een mooie spirituele reis. Ben

  • 29 Juli 2017 - 09:39

    Danielle:

    Dank je Ben

  • 02 Augustus 2017 - 15:11

    Ellen Bogerd:

    Lievebeste Daniëlle
    Ik wens je een fantastisch mooie reis met mooie ervaringen en nog mooiere ontmoetingen!
    Ben nu al benieuwd naar je verhalen.

    X
    Ellen

  • 02 Augustus 2017 - 18:09

    Anneke:

    Beste Daniëlle,

    Ik ga je volgen deze reis.
    Wat een bijzonder avontuur! Knap van je. Iets om trots op te zijn.
    Ik ben benieuwd naar je reisverslagen en wens je een hele mooie reis.

    Groetjes, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 38709

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: