primitief - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu primitief - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

primitief

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

02 November 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal, zit nu in de rimboe, beetje primitief, ik word er steeds uitgeknald. Kan nu niet op Waar ben... E‚n pc, en ik zit op een gelakte boomstronk, snap' ie? Fotos houden jullie ook nog even tegoed. Vanmiddag een toch hier in het Khao Yai Natuurpark gemaakt. Het gaat hier echt om de dieren. er wordt gestop voor een slangetje, maar ik heb hem gevangen! Bewijs volgt later... Ook bij de grote vleermuisgrot geweest, een gigantische zwerm van 2 miljoen bats verlaten degrot. dit duurt een uur. (zo lang ;bleven we niethoor) De gids weet heel veel en is erg enthousiast, ben benieuwd wat we morgen allemaal zien.
Morgen een hele dag, ik dacht een hele dag op z'n Thais, dus zo in de middagweer terug. maar nee, van 8.00 tot 8.00 .maar ik ga wel veel dieren zien. (ik schrijfal netzo prmitief als dit aparaatis)

Verder gaat het goed en krijg ik het steeds meer naar m'n zin.
ikhou jullie op dehoogte

daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Een reis door Thailand en Laos

Een maand reizen

Recente Reisverslagen:

26 November 2010

Koh Chang

22 November 2010

Non Khai

19 November 2010

Van Vieng

16 November 2010

Luang prabang

12 November 2010

Chiang Khong
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 38754

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: