primitief - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu primitief - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

primitief

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

02 November 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal, zit nu in de rimboe, beetje primitief, ik word er steeds uitgeknald. Kan nu niet op Waar ben... E‚n pc, en ik zit op een gelakte boomstronk, snap' ie? Fotos houden jullie ook nog even tegoed. Vanmiddag een toch hier in het Khao Yai Natuurpark gemaakt. Het gaat hier echt om de dieren. er wordt gestop voor een slangetje, maar ik heb hem gevangen! Bewijs volgt later... Ook bij de grote vleermuisgrot geweest, een gigantische zwerm van 2 miljoen bats verlaten degrot. dit duurt een uur. (zo lang ;bleven we niethoor) De gids weet heel veel en is erg enthousiast, ben benieuwd wat we morgen allemaal zien.
Morgen een hele dag, ik dacht een hele dag op z'n Thais, dus zo in de middagweer terug. maar nee, van 8.00 tot 8.00 .maar ik ga wel veel dieren zien. (ik schrijfal netzo prmitief als dit aparaatis)

Verder gaat het goed en krijg ik het steeds meer naar m'n zin.
ikhou jullie op dehoogte

daan