Aanvulling - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Aanvulling - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Aanvulling

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi, daar ben ik weer. Heb nog een paar minuten voor ik er uit geknald wordt, foto's plaatsen lukt nu niet, gaat hier erg ingewikkeld en er staan zo'n 20 mensen om me heen.
Afijn, een stukje terug in de tijd.
Mijn vlucht was weer spectaculair. Had een krappe overstap in Londen met wat vertraging van de eerste vlucht. Helaas bevond zich per abuis een schaartje voor de pleisters in mijn handbagage en alles werd ondersteboven gegooid. Ik werd weer omgeroepen (word nog wereldberoemd zo, eerst in Bangkok, nu in Londen) en rennend ging ik het vliegtuig in

Het lopen is best wel een uitdaging, er zijn al diverse mensen afgevallen die je onderweg tegenkomt. Vandaag dus maar een half dagje lopen en de rest van de dag op bed gelegen. Best saai is het dan. Dan vind ik het weer leuk om morgen op stap te gaan.
tot gauw weer.
Daan

  • 08 Augustus 2011 - 22:24

    Theo:

    Nou meisje, gaat gelukkig prima vind ik als ik je verslag lees, Tja, die regen is vervelend maar ik heb op weerbericht gezien dat je nu 'n paar mooie dagen tegemoet kunt zien, geniet ervan ! Enne.... mooie tocht toch ?
    groet, Theo

  • 09 Augustus 2011 - 08:32

    André:

    Herinneringen aan 'mijn' tocht komen weer zoetjes terug. Ik wandel in gedachten mee! Blij dat je zo geniet, ondanks de regen. Maar bedenk dat Schotland Schotland niet zou zijn zonder. Je gaat nog mooie vergezichten tegemoet, hou je aanstekelijke enthousiasme erin!
    André

  • 09 Augustus 2011 - 17:33

    Melanie:

    Maak je wel veel foto´s, ben erg benieuwd!
    Wandelse verder!!!

  • 09 Augustus 2011 - 18:59

    Tineke :

    Hoi Daan,

    Hoe krijg je het weer voor elkaar, om op het laatste moment je vliegtuig te halen.
    Gelukkig goed afgelopen voor je.
    Ik hoop dat het weer een beetje mee zit, in ieder geval droog weer. Ben ook benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Veel plezier en tot gauw.

    groetjes Tineke


  • 11 Augustus 2011 - 12:04

    Ervine:

    Hoi Daniëlle,

    Zo'n vlucht klinkt als een scene uit een film!
    Wat een bijzondere wandeling, ben benieuwd naar de foto's. Een goede tijd nog gewenst en veel wandelplezier!

    groetjes,
    Ervine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

De West Highland Way

In Schotland ga ik de West Highland Way lopen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2011

De laatste dagen

20 Augustus 2011

Laatste dag

20 Augustus 2011

De Devil's Staircase

16 Augustus 2011

Dag van het kompas

15 Augustus 2011

Glasgow
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 38745

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: