Aanvulling - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Aanvulling - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Aanvulling

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi, daar ben ik weer. Heb nog een paar minuten voor ik er uit geknald wordt, foto's plaatsen lukt nu niet, gaat hier erg ingewikkeld en er staan zo'n 20 mensen om me heen.
Afijn, een stukje terug in de tijd.
Mijn vlucht was weer spectaculair. Had een krappe overstap in Londen met wat vertraging van de eerste vlucht. Helaas bevond zich per abuis een schaartje voor de pleisters in mijn handbagage en alles werd ondersteboven gegooid. Ik werd weer omgeroepen (word nog wereldberoemd zo, eerst in Bangkok, nu in Londen) en rennend ging ik het vliegtuig in

Het lopen is best wel een uitdaging, er zijn al diverse mensen afgevallen die je onderweg tegenkomt. Vandaag dus maar een half dagje lopen en de rest van de dag op bed gelegen. Best saai is het dan. Dan vind ik het weer leuk om morgen op stap te gaan.
tot gauw weer.
Daan

• 08 Augustus 2011 - 22:24

Theo:

Nou meisje, gaat gelukkig prima vind ik als ik je verslag lees, Tja, die regen is vervelend maar ik heb op weerbericht gezien dat je nu 'n paar mooie dagen tegemoet kunt zien, geniet ervan ! Enne.... mooie tocht toch ?
    groet, Theo

• 09 Augustus 2011 - 08:32

André:

Herinneringen aan 'mijn' tocht komen weer zoetjes terug. Ik wandel in gedachten mee! Blij dat je zo geniet, ondanks de regen. Maar bedenk dat Schotland Schotland niet zou zijn zonder. Je gaat nog mooie vergezichten tegemoet, hou je aanstekelijke enthousiasme erin!
    André

• 09 Augustus 2011 - 17:33

Melanie:

Maak je wel veel foto´s, ben erg benieuwd!
    Wandelse verder!!!

• 09 Augustus 2011 - 18:59

Tineke :

Hoi Daan,

Hoe krijg je het weer voor elkaar, om op het laatste moment je vliegtuig te halen.
    Gelukkig goed afgelopen voor je.
    Ik hoop dat het weer een beetje mee zit, in ieder geval droog weer. Ben ook benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Veel plezier en tot gauw.

groetjes Tineke

• 11 Augustus 2011 - 12:04

Ervine:

Hoi Daniëlle,

Zo'n vlucht klinkt als een scene uit een film!
    Wat een bijzondere wandeling, ben benieuwd naar de foto's. Een goede tijd nog gewenst en veel wandelplezier!

groetjes,
    Ervine