Laatste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

20 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Van Kinlochleven naar Fort William, 22 km. Iets meer dan 5 uur gelopen, ruim een uur gepauzeerd.
Het is droog.

Door de verlaten heuvels van Lairigmor. Mooi, winderig, woest.
Lang is het pad weer als de Samariakloof, dus weer veel stenen. Tientallen beekjes oversteken, het lukt niet om droge voeten te houden.
Na een paar uur lopen, begin ik deze paden met die stenen én die beekjes zat te worden, ik verlang naar een NS-wandeling. Lekker ontspannen wandelen en om je heen kijken... daar heb ik zin in!
Nog even volhouden Daan, je bent er bijna!
Ik ben nu echt moe, van lijf en vooral van leden. Ik moet regelmatig rusten, want het overstappen op de stenen gaat nu minder geconcentreerd en als je misstapt, ben je nog verder van huis. Maar het is droog en er zijn zat prachtige plekjes om even te pauzeren. Ook ontmoet ik weer bekenden, zo ook de familie van gisteren, wat een hartelijk weerzien is.
Dan een heel stuk door het bos, lekker alleen nu, behalve de midges dan. Als je even stilzit of staat, komen ze om je heen zwermen. Althans, ik denk dat ze dit zijn, ze steken echter niet en dit kan dankzij mijn vitamine B1 zijn die ik hiertegen slik. Wie weet.
De laatste tegenvaller is dat als ik denk dat ik er ben, beneden in het dorp, dat ik dan nog ruim een uur moet lopen voor ik er écht ben.

Ik ben er en heb het voor nu even gehad met wandelen!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

De West Highland Way

In Schotland ga ik de West Highland Way lopen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2011

De laatste dagen

20 Augustus 2011

Laatste dag

20 Augustus 2011

De Devil's Staircase

16 Augustus 2011

Dag van het kompas

15 Augustus 2011

Glasgow
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 38744

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: