De zwaarste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu De zwaarste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

De zwaarste dag

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Men zegt dat dit traject het zwaarste is van de hele tocht. Ik zie er een ietsiepietsie tegen op, maar besteed hier niet teveel aandacht aan. Ik ga natuurlijk gewoon. Gisteren ging prima, moet nu ook kunnen.
Man met zoon geven het op, de zwaarte van het traject was onderschat en de plannen worden omgegooid. Jammer, was gezellig met ze.
De eerste helft loopt makkelijk weg, bij het lunchpunt weer veel bekenden gezien. Mark uit Nederland en met opa en kleinzoon gebabbeld. Na de lunch wordt het menens hoor! Het is trouwens weer een prachtige zonnige dag wat ontzettend boffen is, want het traject is nu echt geen pad meer, maar het is klimmen, soms op handen en voeten. Heeft weer veel weg van de Samaria-kloof op Kreta. Kilometers en kilometers of er geen eind aan komt, langs Loch Lomond. En jawel, er komt een geschikt strandje om te zwemmen. Ik dacht dat het diep en gevaarlijk zou zijn, maar met zo'n strandje kan je rustig wat poodtje baden. Maar Mark komt langs en moedigt me aan. Goed dan, ik ga al door!!!
Een paar slagen in de rondte en dan toch maar weer er uit. Maar wel heeel bijzonder.
Later loop ik Mark weer voorbij die ook maar is gaan zwemmen.

Nog even door het bos en een stukje door prachtige heuvels. We lopen inmiddels met zijn vieren, Het Ned. stel van de eerste B&B (M&R), Mark en ik. Zij zijn eerder op de plaats van bestemming. Ik moet nog eventjes doorlopen naar de Drover's Inn, een eeuwenoude herberg waar ik een ook eeuwenoude kamer heb.
Was dit de zwaarste dag? Nou, dan heb ik het wel in mijn zak.... oeps, nu word ik toch wat overmoedig....

In de Drover's Inn is het me te druk, het is zaterdagavond en ik ga aan de overkant eten, waar de anderen bleven. Eten met Mark, later met zijn allen in de Drover's nog wat gedronken. Gezellig, maar met band erbij toch net iets te veel lawaai. Ik nok af, het is mooi zo.

  • 12 Augustus 2011 - 17:32

    Liny:

    Ze hebben de bieb langer open gelaten voor Daan. Want die verhalen moeten er natuurlijk eerst uit. Dacht ik.
    Maar Schotland loopt achter in tijd realiseer ik me, dus we hebben nog wat tegoed.

  • 14 Augustus 2011 - 07:29

    Linsey:

    Nog meer gezellige mensen. Dat maakt het wandelen alleen maar leuker en aangenamer, he. Alleen reizen is heerlijk, omdat je juist vrij bent in alle keuzes die je wilt maken. Maar als je dan leuke mensen ontmoet waar je het ter plekke mee kan delen...top! Genieten heb je wel gedaan, lees ik!

  • 15 Augustus 2011 - 06:21

    Annette:

    Hoi Daniëlle,
    Wat fantastich dat je het gedaan hebt!
    Ik hoop dat 'Schotland' jou mooie herinneringen heeft gegeven en dat je genoten hebt van het zwemmen en het spectaculaire landschap! Vond je foto's van Loch Lomond erg leuk (je hoofdje boven water! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

De West Highland Way

In Schotland ga ik de West Highland Way lopen.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2011

De laatste dagen

20 Augustus 2011

Laatste dag

20 Augustus 2011

De Devil's Staircase

16 Augustus 2011

Dag van het kompas

15 Augustus 2011

Glasgow
Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 38754

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: