Wiltz - Reisverslag uit Wiltz, Luxemburg van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Wiltz - Reisverslag uit Wiltz, Luxemburg van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Wiltz

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

21 Augustus 2015 | Luxemburg, Wiltz

Dagje rust in Wiltz. Was ik wel aan toe na 6 fietsdagen. Wel nog een wandeling gemaakt die ik in wilde korten tot 3 uur. Da's niet gelukt, zat af en toe fout net als gisteren op de fiets. Dat ging ook niet helemaal zoals het moest. Oké, het was de eerste dag met het routeboekje, de afgelopen dagen over de Vennbahnweg, een fietspad dat je blind kunt volgen. Ik hoop dat het beter zal gaan anders heb ik nog een maand nodig om in Menton te komen.... Met goede moed .... morgen weer verder...'
s nachts is het koud, heb 2 broeken aan en vier lagen shirtjes. Begin van de ochtend gaat daar mijn fleecevest nog overheen...
Toch ga ik naar het zuiden... de dagen worden al warmer...

  • 24 Augustus 2015 - 08:30

    Tineke Gleijm:

    Hoi Danielle,

    Ik hoop dat het inmiddels wat warmer is voor je.
    Succes de komende dagen, ik blijf je elke dag volgen.

    Tineke

  • 25 Augustus 2015 - 21:24

    Linsey:

    Brr! Dapper, hoor. Ik hoop dat je inmiddels lekker weer hebt!
    Geniet van de reis,

    Linsey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 38754

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: