aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

31 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi, pffff, hehehe, ik ben er. Ben al zo/n twee uur bezig om er op te komen. Heb een luxe kamer met internet op de tv, zit nu dus op mijn bed te mailen. Via waar ben jij nu ging het dus helemaal niet, het knopje om in te loggen was van het beeld af gevallen !!!!
Alles gaat hier electronisch, echt te geavanceerd voor mijn simpele brein. Ik heb al 3 keer iemand laten komen. eerst kreeg ik de tv niet uit, die spontaan aangaan met de airco. Daarna kreeg ik de lichten niet aan, tja dat moest je ook maar weten. Geef mij maar gewoon een touwtje waar ik aan moet trekken. En toen, natuurlijk het internet op. Ze zijn denk ik wel blij met me hier. Maar morgenochten ga ik weer naar de wijk Banglampoo waar ik met Bo ook was. Richting Khao San Rd.
Allemaal wat eenvoudiger wat me toch wel beter ligt.
Het gaat wel oke zo, moet er even inkomen, heb ook uren gedaan om aan de andere kant van Bangkok te komen, met de trein 1 halte, maar ja, dat gaat hier toch anders. Kortom ik heb m'n dag gevuld!!! met niks, o ja ook eerst 4 uur gepit. Het weer is wat vreemd, tenminste, misschien is het wel vaker zo, wat weet ik er eigenlijk van...... de lucht zit dicht, het waait, niet echt warm maar wel gewoon zo'n 25 graden of zo? de Chao Praya staat inderdaad wel hoog, maar ze verwachten nu geen gekke dingen.
Ik heb een treinkaartje gekocht voor Pak Chong waar ik opgehaald wordt voor het Khao Yai park, dus die trein rijdt wel.
Morgen ga ik fietsen hier en aan de overkant van de rivier, lijkt me leuk. Vond het ook wel weer leuk om met de bootbus te gaan.
Kortom, er is weer veel om je over te verwonderen en hier knap ik van op. Ik neem alles maar per dag,

ik ben blij dat ik eindelijk even wat van me heb laten horen. de volgende keer heb ik vast wat meer beleefd.

Doei, liefs van Daan

shit, nu kom ik er niet meer uit. (wt een systeem)