Een dipdag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Een dipdag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Een dipdag

Door: danivivaldi

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Voor vandaag staat er maar een route van 11 km op het programma. Naar Crianlarich, het dorp waar ik ook de vier dagen na de tocht zou doorbrengen.
Het regent, het traject is saai en lastig te lopen, ook geen pauzes gehouden. Ben koud en nat en wat chagrijning. Dit wordt er bij de B&B niet beter op want ik ben een uur vroeger dan je welkom bent. Letterlijk dus, met gods gratie liet ze me binnen en ik moest in de hal in een hoekje staan, druipend...
Deze douche vond ik nog kouder dan de regen en mijn humeur wordt er niet beter op.
Wel een mooie kamer, met de gebruikelijke theevoorzieningen.
Relaxen maar, de boze gedachten van me af proberen te zetten.
Het dorp is echt niks en al gauw besluit ik een andere plek te zoeken voor mijn laatste 4 dagen wat gelukkig ook lukt. In de enige pub die het dorp rijk is een heel pittige chili gegeten en later nog wat met opa gedronken. Daar kikker je van op.
Morgen weer een dag, na een off-day komt er altijd weer een mindere off-day.

De tocht is nu op de helft, de rest van mijn verhalen komen maandag, ik ga er mee stoppen.

Fijn weekend allemaal!
Daan

• 14 Augustus 2011 - 07:31

Linsey:

Tja...ook op reis zijn er ups and downs. Maar wat je zegt na een off-day wordt het altijd beter. Mijn ervaring is, hoe slechter de dag verloopt, des te mooier is hetgeen (of de persoon hahaha) die je de volgende dag ontmoet. Ik hoop voor je dat het zo gelopen is....Veel plezier nog even. xx

• 14 Augustus 2011 - 07:32

Linsey:

Oh...het stukje tekst klopt niet helemaal, maar je snapt mijn punt ;)