Vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Vezelay

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 September 2014 | Frankrijk, Vézelay

10 september
Weer een heel stuk langs het kanaal gefietst. Ik stop vaak om een foto te nemen, schiet niet echt op zo... maar het wordt steeds mooier! In het mooie dorp Chatel- Censoir stop ik op een pleintje voor een bakkie. Er zitten meerdere mensen en ik heb veel bekijks. O, wat zijn ze nieuwsgierig... ik zit net een minuutje of een setje van vier vraagt of ik bij hen wil komen zitten. Ach ja, vind ik wel gezellig.. ze komen uit Nieuw Zeeland en willen alles van me weten.
Later in het heel mooie en sfeervolle oude stadje Vezelay kom ik ze weer tegen.
Mooie camping op een heuvel bij een kasteelboerderij met Ned. eigenaars.
Volgens mij heb ik hier wel een foto met m'n phone gemaakt. Effe kijken
Doeg

  • 13 September 2014 - 17:58

    Melanie:

    Hoi Daan,

    Leuk je verhalen te lezen!! Ziet er mooi uit op de foto!

    Groetjes van ons

  • 14 September 2014 - 09:09

    Sandy:

    Mooie reis ben je aan het maken!
    Leuk om te lezen.
    Geniet ervan nog.

    Liefs San

  • 19 September 2014 - 18:47

    Linsey:

    Ja, Kiwi's! Leuke mensen. Wanneer kom je eigenlijk terug?! Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 38727

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: