Fietsplan naar Bourgogne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Fietsplan naar Bourgogne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Fietsplan naar Bourgogne

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

26 Augustus 2014 | Nederland, Amsterdam

Mijn keus is gevallen op de fietsroute "Langs oude wegen" van Maastricht naar Nevers in de Franse streek Bourgogne. Een tocht van 700 km waarbij ik wel van plan ben om ook weer fietsend terug te gaan. Maar ik ga voor mijn plezier, om te genieten van het fietsen, de omgeving en het kamperen. Er kan en mag best gebruik gemaakt worden van de trein. Dacht ik zo...
Zaterdag 30 augustus vertrek ik voor een aanloopje, zondag de rest met de trein naar Maastricht waar ik dan maandagochtend met de route ga starten.
Onderweg zal ik kamperen op hoop ik leuke kleine groene campings.
Spannend... maar ik krijg er steeds meer zin in.
Tot onderweg!

  • 26 Augustus 2014 - 09:08

    Liny:

    Ik krijg er ook steeds meer zin in.
    Om je te ervaringen te volgen!

  • 26 Augustus 2014 - 12:20

    Linsey:

    Ha die Daan,

    Heel veel plezier onderweg toegewenst! Dat je maar weer een hoop mooie uitzichten mag ontdekken, leuke mensen mag ontmoeten en er nog meer kuitspieren van mag krijgen! Zet 'm op en geniet! Liefs, Linsey

  • 02 September 2014 - 08:04

    Dede:

    Ben benieuwd naar je eerste dag van Maastricht tot ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 38720

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: