Fietsplan naar Bourgogne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Fietsplan naar Bourgogne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Fietsplan naar Bourgogne

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Danielle

26 Augustus 2014 | Nederland, Amsterdam

Mijn keus is gevallen op de fietsroute "Langs oude wegen" van Maastricht naar Nevers in de Franse streek Bourgogne. Een tocht van 700 km waarbij ik wel van plan ben om ook weer fietsend terug te gaan. Maar ik ga voor mijn plezier, om te genieten van het fietsen, de omgeving en het kamperen. Er kan en mag best gebruik gemaakt worden van de trein. Dacht ik zo...
Zaterdag 30 augustus vertrek ik voor een aanloopje, zondag de rest met de trein naar Maastricht waar ik dan maandagochtend met de route ga starten.
Onderweg zal ik kamperen op hoop ik leuke kleine groene campings.
Spannend... maar ik krijg er steeds meer zin in.
Tot onderweg!

• 26 Augustus 2014 - 09:08

Liny:

Ik krijg er ook steeds meer zin in.
    Om je te ervaringen te volgen!

• 26 Augustus 2014 - 12:20

Linsey:

Ha die Daan,

Heel veel plezier onderweg toegewenst! Dat je maar weer een hoop mooie uitzichten mag ontdekken, leuke mensen mag ontmoeten en er nog meer kuitspieren van mag krijgen! Zet 'm op en geniet! Liefs, Linsey

• 02 September 2014 - 08:04

Dede:

Ben benieuwd naar je eerste dag van Maastricht tot ?