Stop in Accolay - Reisverslag uit Accolay, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu Stop in Accolay - Reisverslag uit Accolay, Frankrijk van Danielle Vivaldi - WaarBenJij.nu

Stop in Accolay

Blijf op de hoogte en volg Danielle

09 September 2014 | Frankrijk, Accolay

Dag lieve allemaal. Even laten weten dat alles oké is, er vaak geen wifi beschikbaar is (of dat het mij niet lukt me aan te melden). Nu dus wel en ik blijf een dagje op deze camping dus er komt nog een vervolg. Nu even een heerlijk uitrustdagje want gisteren was ik echt moe. Is toch weer een rit geworden van 98 km met warm weer. En vandaag wil ik ook het 2e deel van de reis gaan plannen. Ik ben bijna bij het eindpunt van de beschreven route en deze beschrijving was perfect, je wist hoeveel je te fietsen had (als je goed rijd) en waar er een camping is. Dit gemak heb ik straks niet meer en dit maakte me wat onrustig. Dus daar ga ik me even in verdiepen vandaag.

En wat reactie's: Dé, ik overnacht alleen op campings.
Lins, ik bedoelde dat ik geen trots ervoer over de prestatie van de eerste dagen, en in het algemeen ook niet. Het is niet 'knap' van me dat ik of een ander dit doet, het is maar net wat je leuk vind te doen toch? Waar je behoefte aan hebt....
De rest komt later...
O ja nog even voor mijn familie.. zijn wij vroeger in Auxerre geweest?
Auxerre...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 22 Okt. 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 38752

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 03 September 2017

Fietsen naar de Auvergne

15 Augustus 2015 - 15 September 2015

Fietsen naar Zuid-Frankrijk

01 September 2014 - 21 September 2014

Fietsen naar Bourgogne

03 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

De West Highland Way

30 Oktober 2010 - 29 November 2010

Een reis door Thailand en Laos

Landen bezocht: